loading...
ورزشی

جلال بازدید : 6 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)
واکنش دایی به تغیرات کادر فنی پرسپولیس
 
علی دایی درباره وضعیت راه‌آهن، بازی‌های تیم ملی در غرب آسیا و همچنین شرایط جدید پرسپولیس اظهارنظر کرد.
 

جام ورزشی، سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن درباره عملکرد راه‌آهن در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال و عواملی که در موفقیت این تیم تاثیر داشت، توضیح داد: « به نظرم مدیریت درست مالکان و همچنین رو راست بودن با بازیکنان در کنار وجود یکسری بازیکنان خوب و بی‌مدعا و تلاش همکاران خوبم باعث شد نتیجه‌ تقریبا خوبی را در نیم فصل اول لیگ کسب کنیم، اما مطمئنم اگر بازیکنانم یک مقدار با هوش تر عمل می‌کردند و کمی خودشان را باور داشتند بهتر از این‌ها نتیجه‌ می گرفتیم.»

 

دایی در ادامه درباره حذف احتمالی ملی‌پوشان از رقابت‌های غرب آسیا افزود:« من کاری به این مسایل ندارم، چون مسئول تیم خودم هستم،‌ اما همیشه به عنوان یک ایرانی آرزوی موفقیت برای آن می‌کنم. من مطمئنم که ایران بازی آخر را می‌برد و صعود می‌کند.»

 

علی دایی در پایان درباره کادر فنی جدید پرسپولیس بیان کرد: «همه این افراد از بزرگان ما هستند، البته راجع به پرسپولیس صحبت نمی‌کنم و فقط آرزوی موفقیت برایشان دارم، اما مربیان جدید همه جزو رفیق‌های من هستند و خاطرات خوبی را با آنها دارم و موفقیت‌شان آروزی قلبی‌ام هست. اگر آنها موفق شوند آنقدر برایم شیرین است که انگار که خودم موفق شدم.»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 13
  • بازدید کلی : 117
  • کدهای اختصاصی